iPhone-appar

Appar i mängder till iPhonen är kul. Här är tre stycken, ganska onödiga(?) design-appar jag testat:
Med Snap Shop kan man välja på olika möbler och se hur de ser ut hemma hos sig själv. Om den egentligen är så användbar vet jag inte. Det finns mycket fula möbler att testa men lite rolig tycker jag den är. Här är två exempel när jag testade två stolar hemma hos mig. Ägget-stolen tycker jag helt klart gör sig fin där ;)


En annan app är Houzz där man kan titta på olika interiörer och designidéer. Man kan skapa och titta på andras idea books.
Bilderna här ifrån.

Bukowskis market har också en app. Den fungerar väl i stort sett som vanligt att man kan buda hem olika fynd. Jag vet inte för jag har inte testat men att bara titta på allt är också kul.
Bilderna här.

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Fotölj nummer två tycker jag funkar fint hos dig - formerna går igen i mattan

2011-01-29 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0