Tre stycken i svart och vitt

Vad jag verkligen älskar kombinationen svart och vitt. Mina tre favoriter för tillfället:
1)kea Stockholm Rand. Tänkte ha den här mattan i min lägenhet först men den var lite för liten. (Ska lägga upp bilder på vilken det blev istället snart.) 2) Den här är en bild som jag hittat någonstans. Vad är det för soffa? Den snyggaste jag sett verkligen! 3) Art golvljusstake från Röshults. Jag skulle så gärna vilja ha ett par av dessa men jag tror inte det riktigt finns plats för dem i min lilla lägenhet. De passar nog bättre på en större yta enligt mig.

Här hittade jag ett exempel på en riktigt fin kombination av svart och vitt. Bilden, från en artikel om inredaren Caroline Endres våning, får mig att längta till våren! Vår i en storstad. Växternas gröna och blåa färg är som pricken över i:et.

Bild från Sköna hem, foto: Anne Nyblaeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0